خرید دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SX300A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ویدئو پروژکتور PT-SX300A که از محصولات شرکت پاناسونیک می باشد برای برگزاری جلسات کاری در مکان های مختلف در طول روز مناسب است. این محصول با وضوح تصویر 768*1024 پیکسل دارای شدت روشنایی 3000 لومن می باشد.

 

در ادامه نقد و بررسی این محصول را در سایت ایده برتر می خوانیم

 

دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A

عمر لامپ: 4000 ساعت در حالت عادی، 5000 ساعت در حالت اقتصادی (اکو)
وضوح تصویر: 768*1024 پیکسل
شدت روشنایی: 3000 لومن
نسبت کنتراست تصویر: 2000:1

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A

ویدئو پروژکتور Panasonic PT-SX300A یکی از محصولات سبک و جمع و جور شرکت پاناسونیک است که برای کسانی که به برگزاری جلسات کاری در مکان های مختلف در طول روز نیاز دارند، یک انتخاب ایده آل به شمار می آید. این ویدئو پروژکتور با ویژگی هایی مانند قابلیت نصب و راه اندازی آسان، ارائه تصاویری با کیفیت مناسب و اتصال سریع به دستگاه های دیگر توانسته به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. در ادامه به بررسی مشخصات و معرفی دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-SX300A خواهیم پرداخت.

معرفی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-SX300A

  • کیفیت مناسب تصاویر و رنگ ها

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-SX300A از سه پنل LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و دارای رزولوشن 1024*768 پیکسل می باشد. این مشخصات بیانگر این است که تصاویر ارائه شده توسط این ویدئو پروژکتور دارای کیفیت قابل قبولی هستند و به خصوص رنگ های موجود در تصاویر به شکلی شاداب به نمایش درخواهد آمد. توجه نمایید که ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A یک دستگاه قابل حمل است و نباید از آن انتظار نمایش تصاویر با بالاترین کیفیت را داشت؛ در صورتی که کیفیت نمایش برایتان اهمیت زیادی دارد، از دیگر ویدئو پروژکتورهای برند پاناسونیک موجود بر روی سایت ایده برتر دیدن کنید.

قابلیت ها و کارایی های دیتا پروژکتور Panasonic PT-SX300A

  • ارائه تصاویری با میزان شفافیت قابل قبول

یکی از نکات مهم که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور باید به آن توجه داشت، شدت روشنایی دستگاه است. با توجه به اینکه شدت روشنایی ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A برابر با 3000 لومن می باشد، می توان گفت که تصاویر آن دارای میزان شفافیت مناسبی در روشنایی روز هستند. البته بهتر است تا برای دستیابی به بالاترین میزان وضوح تصاویر، از دیتا پروژکتور در مکان های کاملاً روشن و پر نور استفاده نکنید.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدیو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A نسبت کنتراست آن است که برابر با 2000:1 است. این میزان کنتراست کیفیتی عادی در نمایش سایه روشن ها و فایل های متنی سیاه و سفید به شما ارائه می دهد.

ارائه تصاویری با میزان شفافیت قابل قبول

  • اتصال آسان و سریع به دستگاه های دیگر از طریق کابل

دیتا پروژکتور Panasonic PT-SX300A را به آسانی می توانید از طریق کابل به کامپیوتر، لپ تاپ، تلویزیون، دستگاه پخش ویدئو و... متصل کنید. این ویدئو پروژکتور پاناسونیک دارای پورت های HDMI، سریال، ورودی ویدئو و کامپیوتر و ورودی صدا می باشد. همچنین ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A قادر به تشخیص و نمایش فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری نیز هست. در این حالت تنها کافیست تا فلش مموری خود را به پورت USB موجود بر روی بدنه ویدئو پروژکتور متصل کنید و پس از آن قادر خواهید بود تا فایل هایی با فرمت های JPEG، BMP، PNG، GIF و TIFF را به صورت مستقیم بر روی پرده به نمایش درآورید.

در مجموع با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-SX300A را کاملاً مناسب و خرید آن را مقرون به صرفه دانست.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 29 بهمن 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی